Veelgestelde vragen

  • Kan ik ook telefonisch boeken?

    Nee, het boeken gaat exclusief via onze website. Voor vragen kun je natuurlijk altijd bij ons terecht. Je kunt ons bereiken via hallo@surprisedinner.nl.

  • Hoe kort van tevoren kan ik boeken?

    De boeking moet minimaal drie uren van tevoren plaatsvinden. Deze tijd hebben wij minimaal nodig om een restaurant voor jou uit te zoeken.

  • Kan ik last-minute boeken?

    Momenteel kun je tot 3 uur van te voren boeken.

  • Wat doe ik als mijn unieke activatielink niet werkt?

    Het kan gebeuren dat je, door wat voor reden dan ook, jouw persoonlijke activatielink niet kunt openen. Dat is heel vervelend, maar geen paniek. In dat geval kun je contact met ons opnemen via het noodnummer van Surprise Dinner: 050-2112595

  • Zijn drankjes bij de prijs inbegrepen?

    Nee. Wat je wilt drinken, bepaal je zelf. De genuttigde drankjes reken je af bij het restaurant.

  • Houden jullie rekening met voedsel allergieĆ«n?

    Jazeker! Tijdens het boekingsproces kun je aangeven welke allergieën je hebt. Deze allergieën geven wij vervolgens door aan het restaurant dat wij voor jou selecteren. Zij verzorgen uiteindelijk de verrassingsdiners. Wij beperken ons tot de wettelijk verplichte allergieën.

  • Kan ik doorgeven wat ik absoluut niet wil eten?

    Jazeker! In het opmerkingen vak bij het boekingsproces kun je aangeven wat je absoluut niet wilt eten. Ook kun je hier allergieën aangeven.

  • Wat als ik het gekozen restaurant niet leuk vind?

    Niet iedereen vindt hetzelfde restaurant leuk, waardoor het kan gebeuren dat je in een restaurant komt die niet aan jouw wensen voldoet. Dit is het risico van een Surprise Dinner. Lukt het niet om er alsnog het beste van te maken? Dan kun je in het opmerkingen vak bij je boeking aangeven in welk restaurant je niet wilt zitten.

  • Wanneer weet ik wel waar ik naartoe ga en wat ik te eten krijg?

    Op de dag dat je Surprise Dinner gepland staat, ontvang je een SMS met daarin een unieke activatielink. Deze unieke activatielink kun je gebruiken om te ontdekken waar jullie gaan eten. Doet jouw activatielink het niet? Kijk bij ‘Wat doe ik als mijn unieke activatielink niet werkt?’ voor verdere informatie.

  • Kan ik ook Surprise Dinner boeken voor grote groepen?

    Natuurlijk. Wil je voor meer dan tien personen boeken? Neem dan minimaal vijf werkdagen voordat je een Surprise Dinner wilt boeken contact met ons op. Wij gaan dan kijken wat de mogelijkheden zijn.

  • Ik wil mijn Surprise Dinner annuleren. Hoe moet ik dit doen?

    Annuleringen doorgeven kan door te bellen naar ons nummer 050-2112595. De annuleringen die je kunt doorgeven zijn: annulering van aantal personen of gehele annulering. Annuleringen dienen uiterlijk twaalf uren voor aanvang van je Surprise Dinner te worden doorgegeven.

  • Als ik meerdere keren boek, krijg ik dan een andere locatie of gerecht?

    Ja. Als je meerdere keren bij ons boekt onder dezelfde gegevens, houden wij hier rekening mee. Boek je onder andere gegevens? Dan kan het zijn dat je bij een restaurant wordt geplaatst waar je al eens bent geweest. Het menu blijft altijd een verrassing en kan dus wel verschillen.

  • Ik wil iets wijzigen. Hoe moet ik dit doen?

    Wijzigingen doorgeven kan door te bellen naar ons nummer 050-2112595. De wijzigingen die je kunt doorgeven zijn: datum, tijd, voorkeuren en algemene gegevens. Wijzigingen dienen uiterlijk twaalf uren voor aanvang van je Surprise Dinner te worden doorgegeven.

Contact

Staat je vraag er niet bij? We helpen je graag verder.